Parlem amb el karateka reconegut en la XXII Gala de Premis per la seua plata en Kumite Cadet Masculí +70kg en el Campionat d’Espanya Cadet-Júnior-Sub21
- Venim de l’última Gala de Premis, on la nostra Federació et va reconéixer per aconseguir la plata en Kumite Cadet Masculí +70kg en el Campionat d’Espanya Cadet-Júnior-Sub21 de l’any passat. Com vas viure este resultat?
Va ser un resultat molt gratificant, ja que l’havia estat buscant molt temps i amb molt d’esforç. És una categoria de gran dificultat sobretot sent de primer any.
- A nivell nacional, també compartixes experiències amb companys d’altres comunitats, com la recent convocatòria de la RFEK “Entrena en el CAR”. Què vas sentir davant la crida de la Selecció?
La crida de la Selecció sempre és una gran notícia, i cada convocatòria m’espenta a continuar entrenant i millorant. En vindre gent de tota Espanya, t’adones del gran nivell que tenen tots els karatekes.
- També participes en competicions internacionals, com la Youth League. Què t’aporta este tipus d’experiències?
Eixir a competir a l’estranger em fa enfrontar a rivals de gran nivell i amb diferents qualitats i recursos als quals em trobe a nivell nacional. Hi ha competidors que em trauen dos pams d’alt. Això m’ajuda a millorar i continuar entrenant, però amb una altra perspectiva.
- Ara, comencem a recarregar piles per a la pròxima temporada. Què podem esperar de Marco Mazo Sala?
La meua intenció, després de l’aturada de l’estiu, és tractar de ser Grand Winner de la Lliga Nacional, continuar en el primer lloc del rànquing absolut i classificar-me per al Campionat d’Espanya mitjançant el Campionat Autonòmic i, finalment, acabar l’any en la Youth League de Venècia amb un bon lloc.

