El karateka alzireny torna de Mèxic com a nové en el rànquing mundial després de quedar cinqué en la Youth League celebrada en país asteca
- Una experiència més, en esta ocasió, internacional i, concretament, a Mèxic. Com vas viure la competició en este país?
El viatge a Mèxic va ser un desgast físic després de 12 hores de vol i una diferència horària que va fer pesada la competició, encara que la vaig gaudir en enfrontar-me a karatekes diferents dels del circuit europeu.
- Dels teus quatre combats, dos van ser davant karatekes locals. Com vas gestionar la pressió ambiental a favor seu amb la gestió del combat?
En el primer combat, davant el cinqué del rànquing mexicà, vaig sentir una pressió que vaig poder gestionar, sense majors dificultats.
No obstant això, enfront del número u del país asteca, va haver-hi molta més pressió ambiental per la seua condició, al costat d’un combat molt igualat on ens estàvem jugant molt, com era el passe a final de pool.
- Ara participaràs en els Jocs del Mediterrani i en l’última Youth League a Venècia, entre altres competicions. Quines són les teues expectatives per a enguany?
Intentaré quedar tan bé com siga possible en les dos competicions. El meu desig en els Jocs del Mediterrani és tornar de Guadalajara amb una medalla i en la Youth League de Venècia, donar el meu millor rendiment per a passar totes les rondes possibles.

